Elazığ´ın Keban ilçesinde Dünya Ormancılık Haftası sebebiyle Orman Bölge Müdürlüğü tarafından vatandaşlara 10 bin fidan dağıtıldı.
Elazığ´da Dünya Ormancılık Haftası sebebiyle etkinlikler devam ediyor. Bu kapsamda Elazığ Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, Keban ilçesinde vatandaşlara 10 bin adet fidan dağıtımı gerçekleştirdi. Kaymakam Hasan Akbulut´un dağıttı fidanları alan vatandaşlar, desteklerinden dolayı kendilerine teşekkür etti.
WhatsApp İhbar Hattı
0 552 717 08 44
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!